Всичко за мен

Моята снимка
Вдъхновителка и мечтателка...Обича красивото и всичко създадено с любов!

Добре дошли в моя блог!

Пожелавам Ви приятни емоции, докато се наслаждавате на творенията ми!

неделя, 3 април 2011 г.

Свежи картички за здравния работник





Здравейте!Пропуснах няколко предизвикателства,но затова си има причина.На 7 април честваме деня на здравния работник и получих поръчка за 32 картички!Изискването беше да си личи,че са специално изработени за този празник,да са бели и изчистени.Трябваше само 1 да има различна,която щеше да е за мъж.Малко се затрудних в началото,но после всичко си тръгна като по вода:)Срокът ми беше кратък и нямах време да се размотавам.Честно казано най-много ме измъчи картонът,защото си купих от най-големия размер,без да си дам сметка колко трудно ще го нарежа.За съжаление нямам гилотина и доста се поизпотих...
Но за щастие проекта вече е изпълнен в аванс от 3 дни и мога с радост да Ви го покажа.

1 коментар:

  1. Много са идейни. Поздравления, наистина по-голямата част от здравните работници заслужават адмирации или ... поне картичка, направена с добро чувство.

    ОтговорИзтриване

Вашият коментар е важен за мен! Благодаря!