Всичко за мен

Моята снимка
Вдъхновителка и мечтателка...Обича красивото и всичко създадено с любов!

Добре дошли в моя блог!

Пожелавам Ви приятни емоции, докато се наслаждавате на творенията ми!

сряда, 6 април 2011 г.

Подаръци




Изключително съм щастлива да Ви покажа подаръците,които получих.Материалите са от Петя,която ме награждава за първо участие в нейното предизвикателство.За първи път виждам(на живо) такива гумирани цветя и сърчица..ще има да експериментирам:)Благодаря ти,Петя!:)
А картичката е дългоочаквана от мен,защото пристига от много далеч:)Тя е от Нана по случай 8 март!Бях я виждала в блога и,но на живо Ви уверявам,че е още по-хубава!Благодаря ти и на теб Нана!
И двете ме зарадвахте много и то в един и същи ден...какво съвпадение:)
Пожелавам на всички Ви само положителни емоции като моите!

1 коментар:

  1. Ооо Рени, прекрасни подаръци си получила. Картичката от далечните земи е много свежа и пролетна. Очаквам и другите ти майсторийки с подаръците.

    ОтговорИзтриване

Вашият коментар е важен за мен! Благодаря!