Всичко за мен

Моята снимка
Вдъхновителка и мечтателка...Обича красивото и всичко създадено с любов!

Добре дошли в моя блог!

Пожелавам Ви приятни емоции, докато се наслаждавате на творенията ми!

сряда, 23 март 2011 г.

Хармония


Вече имам участие при Arty mark-за Дзен поговорката,но сега като се зачетох по-внимателно,ми направи много силно впечатление последното изречение-"Къде да намеря човек, забравил за думите, та с него да си поговоря! "

Картичката ми е отдавна.Правих я по повод нашата тема с Руми-Бг музика,но не се е състезавала в предизвикателство.И без думи(т.к. тя говори сама за себе си) ви я показвам..

3 коментара:

  1. :-) Толкова страст , че наистина няма нужда от думи. Аз съм сигурна, че ти си намерила човека с който можеш да мълчиш и пак да ти е приятно. Страхотна е Рени, благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  2. Радвам се,че си усетила това,което исках да покажа...Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  3. :))))Рени,много благодаря за наградата.....въобще не съм очаквала....отдавна не съм публикувала в блогчето:))))....,но ще се постарая в скоро време....мноооооого благодаря още веднъж!!!!!!!!!!:)

    ОтговорИзтриване

Вашият коментар е важен за мен! Благодаря!