Всичко за мен

Моята снимка
Вдъхновителка и мечтателка...Обича красивото и всичко създадено с любов!

Добре дошли в моя блог!

Пожелавам Ви приятни емоции, докато се наслаждавате на творенията ми!

вторник, 15 март 2011 г.

Заешки изненади :)





За разлика от вчера днес се събудих с невероятно вдъхновение!Зарязах всичко и се отдадох на идеята си.Темата на Arty mark много ми допадна и този сладък Зайко си дойде тъкмо на място.После видях,че темата на Crazy Challenge e "Брадс",така че и за там е подходяща и накрая добавих и копче,с което отговарям на Картичкофуриите.Така се получи картичка,която ще участва в няколко предизвикателства.
За фон на снимките съм използвала моите прекрасни азалии,подарени от любимия за 8 март!
Пожелавам хубав ден на всички!

8 коментара:

  1. Много сладурска заешка картичка.

    ОтговорИзтриване
  2. Много хубава картичка, направо разкошна! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  3. И рени е хванала зайчето :-)! Чудесна е - свежа, весела и много цветна.А азалиите са страхотни и аз ги обичам. Благодаря ти Рени за участието!

    ОтговорИзтриване
  4. Еха, страхотно зайче! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Много хубава картичка, представена на подобаващ фон. Много е свежа и носи добро настроение. Успех в предизвикателствата.

    ОтговорИзтриване
  6. Great card, I like the way the word smile is revealed, thank you for joining us at The Crazy Challenge this week
    Ruth x

    ОтговорИзтриване
  7. SUper Kartichka Reni, mngo interesen design.

    ОтговорИзтриване
  8. Every bride has their own color, and some dynamic, some dazzling colorful, full of love ... ... and some colors are the future of each symbol, depicting the bride's future.
    Wedding Dress
    Thanks for your sharing! I am pleased to share my joy with you?

    ОтговорИзтриване

Вашият коментар е важен за мен! Благодаря!