Всичко за мен

Моята снимка
Вдъхновителка и мечтателка...Обича красивото и всичко създадено с любов!

Добре дошли в моя блог!

Пожелавам Ви приятни емоции, докато се наслаждавате на творенията ми!

вторник, 11 януари 2011 г.

Картичкофурии една година!

Ето картичката,която направих специално за вашия празник!Дано Ви зарадвам :)



Хей...честито на вас и всички картичкофурии!!!Толкова хубав празник-рожден ден и то не какъв да е,а първи!Първата годинка е най-важна-тогава човек прохожда и има най-голямо развитие.Наистина трябва да бъде отбелязан незабравимо.Много се радвам за вас...Благодарение на вас аз научих много неща и съм сигурна,че още много ще науча.Пожелавам ви много успехи и "картичкофуриите" да стават все повече и повече.
Честит Рожден Ден!!!
А ето и някои мои предложения отностно предизвикателствата;
1.Победителите да бъдат 1,2 и 3 място и за всички да има награда(дори и малка)-така мотивацията за участие ще е много по-голяма.
2.Победителят на 1 място да има възможност за награда във вид на ваучер.
3.Картичката на победителят 1 място,да краси блога на Картичкофурии до края на следващото предизвикателство.
4.В блога на Картичкофурии да се дават уроци за техники и някои по-сложни и интересни картички.
5. Бих искала картичкофуриите да се опознаем повече.А това да стане,когато този,който задава предизвикателство,да разказва нещо дребно за себе си-нещо,което го описва най-добре.

1 коментар:

  1. Рени, картичката ти се е получила отлично. Пожеланията зная, че са от сърце а и предложенията ми харесват. Най-много това за първо, второ и трето място и всеки да представя себе си с няколко думи.

    ОтговорИзтриване

Вашият коментар е важен за мен! Благодаря!