Всичко за мен

Моята снимка
Вдъхновителка и мечтателка...Обича красивото и всичко създадено с любов!

Добре дошли в моя блог!

Пожелавам Ви приятни емоции, докато се наслаждавате на творенията ми!

събота, 8 януари 2011 г.

Картичка по рецепта 2




Картичката е с бяла основа,а цветните наслагвания са перлен картон в червено и една хартия в цвят шампанско,която прилича по-скоро на плат..Имам си и червена панделка,а декоративните елементи са перли,цвете,сърце..Надписът и той е налице!Смятам,че рецептата е изпълнена безупречно!:)
Обичам нестандартните картички...Всяка различна идея,която ми хрумне,е добре дошла:)

4 коментара:

  1. Разкошна картичка, много ми харесва

    ОтговорИзтриване
  2. Рени, много е хубава! Успех в предизвикателството!

    ОтговорИзтриване
  3. Много хубава комбинация от цветове и елементи!

    ОтговорИзтриване
  4. Много е интересна!

    Благодаря ти, че участва в предизвикателството на Елшите:)

    ОтговорИзтриване

Вашият коментар е важен за мен! Благодаря!