Всичко за мен

Моята снимка
Вдъхновителка и мечтателка...Обича красивото и всичко създадено с любов!

Добре дошли в моя блог!

Пожелавам Ви приятни емоции, докато се наслаждавате на творенията ми!

събота, 8 октомври 2011 г.

Подарък

Отдавна мина нашия празник-1 октомври,но все нямах време да ви покажа моята поздравителна картичка.Изумително е,че сред толкова много записали се и след разбъркването на имената,се падна да получа картичка от Руми,която живее на една улица разстояние от мен!!!Още по-хубаво стана,че имах възможността да ми бъде поднесена на ръце,лично от нея:)))Картичката е много стилна и нежна.Използвала е страхотен пънч,а цветето има ръчно нанизани мъниста и е истинско бижу!А златния фон я прави наистина много стилна.... Ето я и нея:
Благодаря ти,Руми!

2 коментара:

Вашият коментар е важен за мен! Благодаря!