Всичко за мен

Моята снимка
Вдъхновителка и мечтателка...Обича красивото и всичко създадено с любов!

Добре дошли в моя блог!

Пожелавам Ви приятни емоции, докато се наслаждавате на творенията ми!

неделя, 4 септември 2011 г.

Бяло и нежно...

Изключително много ме изкуши тазседмичното предизвикателство при Картичкофуриите-"Чисто бяла картичка".И тъй като напоследък съм завладяна от папирусите,сега също се спрях на този вариант.Листът е паус на бели цветчета и малко брокат.А пръстенът е от перлен бял картон,декориран с панделка,пухчета и на върха-пеперуда на щастието!Получи се много нежно и интересно,въпреки че е един единствен цвят(блещука само брокатът).Пожелавам си успех :)))) п.п.незнам защо някой от снимките се обръщат...
.

7 коментара:

  1. Действително ти се е получил много нежен папирус,който май те е обсебил напоследък!!!Но за хубаво!
    :)Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесно папирусче- нежно и стилно!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотно - нежно и бяло папирусче - Браво! Много изчистено, което перфектно пасва на бялото! Много се гордея, че е направено специално за моето предизвикателство - Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  4. Много красив папирус с пеперуда ! Уникален !

    ОтговорИзтриване
  5. Много нежна и красива картичка..Поздравления и успех в предизвикателството!Всичко ми хареса МНОГО!

    ОтговорИзтриване
  6. Много, много нежно, красиво и приказно, да не смее човек да го докосне :)
    Поздравления и успех!

    ОтговорИзтриване

Вашият коментар е важен за мен! Благодаря!