Всичко за мен

Моята снимка
Вдъхновителка и мечтателка...Обича красивото и всичко създадено с любов!

Добре дошли в моя блог!

Пожелавам Ви приятни емоции, докато се наслаждавате на творенията ми!

петък, 18 февруари 2011 г.

BG-MUSIC

BG-MUSIC-това е темата,с която Ви предизвикваме с Руми от "Хей,ръчичики,хей ги две..при Картичкофуриите."Българската песен е голямото ни богатство и може много да се пише за нея.Нека всеки отдели по малко време,за да популяризира любимата си песен по начин,по който най-добре умее- а именно чрез правенето на картички.
Моята песен фаворит е "Вървят ли двама" на Мария Нейкова.Ето какво казва самата тя за историята на създаването й: "Режисьорът Методи Андонов ми даде да изгледам "Козият рог" и ми поръча да напиша музиката. След като го видях два дни ме боля главата. За една седмица нахвърлих няколко мелодии. Когато той дойде и ги чу, каза: "Тази ще е". После Богомил Гудев написа текста. За филма аз изсвирих музиката на китара, а на някой места само тананикам мелодията."
Ето и линк към песента http://www.vbox7.com/play:7133a3fe
А това е картичката,която сътворих,вдъхновена от тази песен.

Надявам се,че темата ще Ви допадне и ще имате голямо вдъхновение!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашият коментар е важен за мен! Благодаря!