Всичко за мен

Моята снимка
Вдъхновителка и мечтателка...Обича красивото и всичко създадено с любов!

Добре дошли в моя блог!

Пожелавам Ви приятни емоции, докато се наслаждавате на творенията ми!

сряда, 15 декември 2010 г.

Една специална поръчка



Преди време бях спечелила награда от Arty mark-страхотни фреймове.Дълго се чудех как точно да ги използвам.И накрая изработих тази картичка...тя отлетя за щатите,за да зарадва моята сестра.
Такааа,но дойде моментът,в който дойде поръчка за същата картичка,но 7 бр.!И тук,ако не беше Доника от Arty mark,да ме спаси,нямаше как да си изпълня поръчката.Тя веднага откликна на молбата ми и още на следващия ден фреймовете бяха при мен. Благодаря и още веднъж от сърце!Картичките са готови и вече са при собственика си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашият коментар е важен за мен! Благодаря!